this could be love - alkaline trio

Idag har jag ett sånt behov av att snacka skit med nån, dra massa historier som personen inte hört innan, få gensvar, vettiga svar på rågor och bara få höra någon annas ord. Idag är jag så ensam. Det har vatt fullt tjo i flera dar att jag glömmt hur det är att vara ensam. Så jag gick direkt på alkaline trio musiken när jag satte igång datorn idag. Det var lite deprimerande av mig. Men nu vill jag bara höra massa skvaller från nån och nån som lyssnar på mitt skvaler och min ånger över nogt så oviktigt som flygande saker.(denna flygande sak har blivit nämnd allt för många gånger på senaste)

Linnea har kommit hem och jag har nog aldrig vatt så glad över att se nån! Hon var precis som vi kommer ihåg henne :D Fantastisk dålig humor och alltid massa historier på lager. =) Det som känn konstigt är att vi här hemma har förändrats. eller har vi verkligen det? Jag är fortfrande exakt samma människa som jag var i höstas. vad än vissa säger. visst jag är ute och festar och njuter av livet ibland. njuter av uppmärksamhet och flygande saker. Det är inget fel med att föröska vara lycklig. Jag har aldrig vatt så lycklig som jag vatt undre den här tiden innan. En helt annan lycka. en lycka att älska att vara med vänner och bara njuta av skitsnack och allt annat runtomkring. Det ahr ingeting med alkhol att göra att jag är lyckig det har med att jag utvecklats och vågar ta för mig av livet. Jag blir besviken när jag hör gamla vänner ord.
Okej vissa sker är kanske udda . kanske fredagens utgång är inget jag brukar göra och inget jag planerat. torsdagen on the other var bara jag. Det var bara jag som höll koll på flygande saker hela kvällen Det var mitt gamla jag som väntat aslänge på det. Det var det gamla jag som samlat stalker poäng i flera dagar bara för att jag är för alltid beroende av att vara beroende. Det var det gamla jag detär även det nya jag det är samma jag. Men vissa har svårt att förstå. Att det alltid är jag vem fan skulle det annars va!

Det här var väl ännu ett förvirrande blogginlägg som ingen kommer förstå men jag skiter i det. vissa kommer förstå och vissa kommer man diskutear det där med över en kopp kaffe mitt i natten eller en glass mitt i parken.

Kommentarer
Postat av: Ewe

du är så djup darling :)

Postat av: sussi

det var lite rörigt i slutet men jag förstår dig rex. =)

2008-06-15 @ 22:13:32
Postat av: Ajda

Jag förstår precis!

2008-06-16 @ 09:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback