vad vet du om kärlek

Snabb uppdatering om dagen. Mom n dad är ochhandlar kakel. Bror är och spelar frisbee med R. Vattengubbarna stängde av vattnet idag. Så nu får man bortsta tänderna i källaren och gå på toaletten. man får diska för hand i diskhon vid tvättmaskinen. hur ska det här gå! familjen ha ju blivit vana med att ah tre toalleter att tillgå och nu har vi en!.EN! och dessutom har dom stängt av vattnet på min toa. Så alla som vill ha besök under en natt eller två eller tre veckor eller liknande får lätt besök av mig! vattnet kommer vara avstängt tills det att golvet är lagt tror jag. vilket kommer dröja.....

Ja det var en snabb uppdatering av idag. Resten av mina arbetslösa dagar har spenderats med fest och slit med köket. Var på bio igår med. Sex and the city. redigt bra! jag behövde en sån härlig tjejfilm precis just då! eller va säger du emmson ;) man behöver saker som håller häjrnan upptagen och nu snackar vi hjärnan och inte jöns. Jöns har börjat lämna sitt bo. Min hjärna är i fullgång med att tänka på saker nu.

jag tänker på att vara kär i kärlek. Att vara kär i det och inte han.  Tanken kom till mig igår med en kommentar från en kompis.  Det är väl lätt att bli förälskad i käleken det kan vi alla vilken sekund som heslt. Vi vill ha nått ! nått trevligt och mysigt när alla andra går och har det trevligt och mysigt. observera då att inte alla har det trevligt och mysigt men det tänker man inte på i sian egotankar. Men varför säger man att man inte kan sakna nått man aldrig haft. det stämmer ju inte i det här läget. Jag har inte haft asmygt och extrem kär i nån som faktiskt varit kär i mig. ingeting jag brukar sätta ord på men idag gör jag det. Saknar jag att ha nån och gulla med. Inte på länge nu. jag har hållt mig ifrån desperatheten som jag egetnligen tror att saknaden är. Man är deseperat efter nått och då blir man gärna kär i kärleken om då nån liten typ av det andra könen kommer imellan fastnar tankarna på denna männiiska. man tar första bästa utan att veta vad man gör egetligen. allt det här handlar jöns hjärncellen om. Fast när han flyger är det nått det gäller bara att sotera det flygande från flygande eller från en person.

Det där var dagens tanker och dagens funderingar jag fattar om ingen fattar för det gör jag knappt själv...

Kommentarer
Postat av: Ewe

åh jag älskade sex and the city :) jag är också kär i kärleken :P

Postat av: Emme

Ja fatta vad du mena mannen ;) snygg invandrar svenska

2008-07-01 @ 15:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback