för en lång lång tid

Nytt håkan hellström album precis lagom till våren. Nu saknas bara lite sol och den där perfekta  ut o halvdansa på smågatorna här hemma. Måste bara lägga in den på mp3 med. sen .. sen är det vår!

Har skaffat fm-sändare till mp3 så jag kan lyssna på mp3 i bilen genom radion. Helt fantastisk ide! Vissa människor är grymt smarta! andra inte.. men det kan inte hjälpas

Igår var det utgång igen. Med ajda sussi o emmson trevlig kväll var meningen att vi skulle ut o dansa så vi började på palace sen så var stackars thorulf ensam på sin 20 års dag så vi drog o mötte upp han och martin på km. Martin drog dock direkt efter. trevlig kväll hoppas alla hade lika trevligt. Jag ha fan seriösa problem jag måste se till så alla har trevligt. hela tiden! ser nån deppad ut bex måste dra världens dåligaste skämt för att föröska få människan glad. suck.. men det kanske är en bra egenskap egentligen.

Nejee jag har nog egentligen inget och berätta livet går vidare och man måste ta till vara på sina motton. har släppt på mitt nu. funkade nästan utan mottot men neeee.. motton är till för att hållas.. ehm... ska nog ut o gå me emmson känner att jag vill prata skit i en evighet. dock ahr jag ont i halsen men va fan det kan ignoreras ett tag till.

Ikväll blir det hemmakväll med hela familjen är trevligt att ha bror hemma igen!

aaa just djag har vatt i sthlm sen senast jag skrev. vihade kul :D det var trevligt med massa shopping och tjejsnack . härliga kompisar jag har. ahh jag tror jag såg bambis kompisar på stan annars har jag hittat två exakta kopior.. men jag gick inte fram till dom kändesx lite fel.. hej visst känner ni bambi! njaaeee..

image30

Kommentarer
Postat av: Ewe

Haha men du skulle ju gått fram till dom ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback