heart of glass

Idag är äntligen kalmargrejen färdigt. Vi gick runt stan i ca 2 timmar idag och lyssnade på varandra och vad man hade haft för ämne. jag och ajda skötte oss realtivt bra tror jag allt :D hoppas det allefall. var färdiga vid 2 tiden och jag o emma frågade hon på länsmuset om vi fick gå runt på utsätllningarna och det fick vi så vi sprang ner till rörelse av vikt utställningen .. Massa leksaker sånna stora grejer. typ värsta röret som snurrade o så skulle man hålla kvar sig.. typ gladiatorerna. låter asbarnsligt och det var det men gud så kul!!! dom hade dansmatta med men det var bara häflten så rolig som d där röret altså. ohhh o så var det typ ett "rum" med så här lekisplast.. ehhh. som hängde ner från taket i en labyrint aktig grej smo också var allmänt rolig speciellt när emma typ halkar inne i den och ligger och kan inte komma upp o jag typ viker mig av skratt.. extrem härlig utställning. dock sprack mina byxor. ganska komisk sitatution det med. men va fan! det får man ta dom e inte jättesöndriga. kan fortfrande ha dom ^^ har inga pengar att kööpa nya för så :P

men nu när kalmar grejen är över känns d som allt e över men egetnligen har jag en hel hög väntades på mig. tror jag får ta och hia mig lite med reliions och filosofi arbete. kanske lämnar in den lite sent. sen e d egetnligen inte asmkt kvar. d ska fan ordna sig det här! en vecka exakt kvar tills betygen sätts :D extrem utgång på det sen:D

hihi jag har besätmt att jag får drömma ^^ drömma om vem jag vill :) allefall ett litet tag..

Kommentarer
Postat av: Ewe

vilket datum tar du studenten? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback