I'm sick of beeing alone

134 sidor in i boken ! wihooo! fast då har jag bara läst 70 av dom resten är hittat på sparknotes <3 kärlek!!! dock hittar jag inga bra qutoes där heller.. hmm får föröska dra fram några asdåliga. dom säger inte så mycket bra sker i dubliners. måste säga d ! välj inte den boken ! det är bara massa småhistorier som handlar om folk som mår dåligt. är inte in the mood för böcker om folk som mår dåligt! ska fan ta fram och läsa en redig tjejbok sen! typ sex and the city bok! jag har säkert hela sommaren på mig att läsa sen har inget sommarjobb ändå. om jag inte lyckas tvinga med mig nån att åka till dublin tidigare .. fast jag vet itne redigt om jag vill missa sista sommaren hemma ...

Jag tänkte på nått innan det var asviktigt och så tänkte ajg skriva det i min blogg för jag kände för det. Var nått i stil med pistagenötsinlägget.. men njaaa.. det kommer inte..

jag ska ringa till emme när hon sitter på bussen idag :D jag vill prata med henne om en grej! kan inte vänta tills imorrn!! eller jo egentligen men ändå.. hmm udrar vad det blir för helgunderhållning den här helgen. ingen utgång imorrn alelfall och jag måste stanna hemma för min mamma.. jag frågade sussi om vi kunde ha filmkväll på lördag istället men dom skulle visst hem till emma.. såå nja det blir väl hemma helg

mhmm skönt och snacka skit med emmson.. jag har kommit på vad jag saknar med att gå i skolan.. Fy fan va jag inte vet vad som händer! har ingen koll alls på det senaste skvallret. o jag tror jag råkade vara taskig mot emma idag. men det är lungt jag förklarar mig imorrn! men tillbax till ä,mnet. Jag står inte ut med att inte veta vad som händer! jag måste veta allt jag får panik annars! jag läser folks bloggar och fattar inget dåå! då e d fan kris i min värld..så nu måste jag till skolan imorrn och ajg BEGÄR! att nån berättar allt som har hänt den här veckan och vme jag ska gå till för att få mer information om veckans händelser. så är fallet! inget annat nonsens!

Kommentarer
Postat av: Ewe

Synd att det inte finns en gossip girl sida då, där alltid det senaste skvallret läggs upp haha :D

Postat av: Elin

låter bra Bex! akta dig bara för att bli för beroende av skvaller det kan förstöra så mycket... :P

2008-05-10 @ 01:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback