In a bottle with all my mistakes

ibland kan det vara så förbaskat svårt att föröska hålla sig på bra humör. Specielt när omgivningens miner börjar sänkas sig lite.

idag var väl en typisk måndag. samhälle religion och mona på eftermiddagen och sen efter d blev det fika. Var inte lika fint väder idag som det har vatt på senaste men va fan man överlever :D hade ett härligt samtal med ajda idag på nkn. när vi egentligen skulle arbetra ordentligt med vår fina brandkår men det gick åt pipsvängen.

Den 24 maj ska vi fixa med den där. Ska bli härligt och bli av med det. värsta bördan i typ fyra år synd att man skulle svika sitt 14 åriga jag och inte ta det på rätt dag bara. kändes så jättefel! men nu är det tillräckligt varmt för att vi ska kunna sitta ute allefall. får se om vi skrev någr brev är itne säker på det .jag tor fan itne vi gjrde det. emmson är helt övertygad över detta dock. men jaja får väl se vad det var vi la ner i den. blir väl en sentimental dag. men vi ska väl överleva som vanligt!  Treenigheten. shit va länge sen det va..

har fortfrande inte hittat nått sommarjobb känns lite halvbittert faktiskt. Inget jobb inga pengar. inga pengar ingen fest ingen fest ingen sommar ;) eller nästan allefall. Känns konstigt innan var jag helt besluten att åka iväg redan i början av sommaren nu känner jag mig aldels sentimentel typ sommaren kommer aldrig bli som den varit. Det är sista sommarne med gänget. jag vill vara alal tillsammans hela tiden. spelar roll jag vill bara umgås och skapa massa MASSA massa minnen!

image39


Kommentarer
Postat av: Emme

Jooodaa.. vi skrev visst brev ^^
Men den 24 kör vi på tycker jag, oavsett om det är fel dag eller inte.. Bara det inte regnar, vill verkligen inte att vi ska behöva vara hemma hos mig ;)

2008-05-14 @ 09:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback