It's not your fault

Har dratt på mig en sån där härligt extrem förkyldning. Jag brukar alltid känna när förkylningar kommer men den här gången fick jag inga signaler innan. Eller jag fick nog dom för jag var grymt tjurig hela fredagen och lördagen trodde d berodde på allt annat men njaa.. Vi skyller på förkylningen

Har psykologi B prov på torsdag måste gå till skolan då. måste in imorrn och hämta mina papper och allt sånt. har itne pluggat ett skit innan precis som vanligt. Dessutom kom jag prevcis på att engelska boken ska vara färdig den här vekcan rättare sagt på torsdag jag har läst 38 sidor nu. Blir en massa läsandes ikväll. Men det ska nog gå bra. Den är astrist men det ska väl gå bra ändå.

Kul att läsa om mina läxor och skit hela tiden. men men snart över. den 28 maj sätts betygen! Utgång ! blir det då. missar nog utgång den här fredagen :P haha men det är nog okej va fan jag tror vi vatt ute varje fredag sen dess att Thorulf fylde 20. eller jag trorr inte vi var ute veckan efter. Herregud för mycket festandes på senaste. kanske därför man e sjuk nu. Men men va fan nu ska väl allt ta och lösa sig snart tror jag. har vatt en jäkla massa konstiga grejer pågång på senaste. men men tiden har sin gång ...

Kommentarer
Postat av: Ewe

Våra betyg har redan satts, wiie :P Knäppt med tre veckor skola nu då.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback