ut och fiskar

Ännu en utekväll förbi, men vilken kväll =) känns så konstigt att man snart ska lämna det här stället.Men va fan det är minst tre månader kvar tills dess.

Men men snart ska jag ringa till min emme som har jobbat idag igen. hon skulle åka hem med nio bussen. jätteintressant... men men det var ite det jag skulle skriva om idag.Idag ska ägnas åt Jöns. Den ärade hjärncellen Jöns!
Jag ska berätta hur Bex' Jöns funkar.. så här är det. när Bex (den vanliga hjärndelen som man möter varje dag) är grymt stressad och borde koncenterera sig på saker som till exempel plugg eller liknande. då sätter gärna Jöns igång med att flyga. Jöns är en väldigt bra flyger, extrem starka vingar. Men nu på senaste har Bex varit väldigt upptagen med plugg och därför har Jöns tagit över hela hjärnutrymmet (han brukar bara få tillgång till en viss del annars. kallas drömmar) men allefall nu har han kommit in i vardagsbexhjärnutrymmet. och då jävlar är det irriterande1 man kan inte tänka på nått annat än en flygande jöns vilket stör mig som fan! men nu nu när allt stress i bex har lugnat ner sig då lugnar Jöns också ner sig. nu när man faktsikt har tid att sitta o dagdrömma då jävlar ska Jönsjävle lägga av. förstår ni vad jag menar. Jöns är en extrem konstig hjärncell.koej när han flyger omkring lite vacker och fint. (observera att han ser ut som den gyllene kvicken fast grå istället) men nu jävlar nu har han lugnat ner sig. Det är så det ska va. Håll Jöns lugn dag är det idag. och han har varit jävligt lugn! allt gick över igår prexis som jag lovade :D Inga mer stalker poäng till mig! WOHOOO!! (för en extra förklaring gå in i bexhjärnan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback