the winner takes it all

blir det SM guld till kalmar FF i ar ? hell yeah! eller vi hoppas pa detta.. va gott det skulle va1 jag hatar att vi inte kommer va hemma nar matcehns spelas att ta vara pa gladjen ute pa kalmars gator nar det blir sm guld! det ar vad jag hatar med att vara har. men vet ni ajg sak fan fira som F A N med en svensk kopparbergs paroncider.. observera inte endast en. kanske tva! SKulle va grymt harligt!!!

Mina! du kommer hit vid nyar !!!! bestamt! det finns saker plats for dig med! Ajda o thorufl ska fan med komma! jag saknar mitt social natverk dar hemma. dock borjar det har byggas upp nu. dock sticker ju stor del av det vid jul. eftersom vara kara flatmates drar! kommer vi sakna manu o jose som fan eller vad!!! sussi o jag far da varsit rum vilket ska bli overharligt. sorry men da kan ajg snarka ifred o vojtek kan komma o besoka sussi utan pinsama sitautioner dock har inga sadana event tagit plats an. :P

o ja jag ar fortfarande flygande men idag kan min hjarna bara tanka pa en sak. min alksade emme kommer i morgon! vi borjar kvallen med en ol tillsammans med manu bryan sussi vojtek med flera! sen javlar. fredag kvall fest som fan lordag dag shopping! mer fest lite mer fest o sa lite till.

HAHA jag ar helt underbart besatt av pengar. Jag visste att det inte va torsdag idag men dum som jag ar gick jag bort till manpower o fragade om ajg kan fa min check. jag far ju itne den forsen i morgon! suger ju for fan balle! grejen ar att det ar andra gangen jag fragar med. JAg skams ibland over mig sjalv. men vet ni det ska val va fan ordna sig. AJg ar dum i huvudet men ibland ar jag javligt bra. ;)

halsnigar fran er EGO bex

Kommentarer
Postat av: Ewe

fan dude du lever ju livet ;) jealous

Postat av: annie

det låter ju som ni har det superhärligt! haha, kommer från en anti-fotbolls-fantast, men ni verkar ha det gutt..! :)

saknar fler uppdateringar, tjata på sussi också!

kram till er båda!

2008-11-06 @ 14:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback