bend and not break

Jag har ca 10 dagar kvar av svenskt liv. Av svenskt liv med min allra bästa emme! Vi har beslutat att vi ska ge varandra varsit block att skriva allt som händer i . allt som vi i vanligtvis skulle berättat för varandra ska nre där i och så fort vi har tillfälle ska det berättas om allt det. Dt viktigaste dock typ hej min mormro har dött. vilket INTE kommer hända! ta i trä och sånt berättas direkt! på momangen! Jag fattar inte vi har kännt varandra så länge att en och en halv utan att träffas känns som en hel evighet. Det saknas alltid nått i mitt liv när hon inte är i närheten. som tur var kommer det inte var mer än en månad mellan gångerna vi träffas ändra frma till jul. 62 minuters långa samtal får kanske föröskas undvikas då et kommer kostta ungefär 70 kr. måste ringa till min mamam med ibland. god damn!

Idag är första onsdagen på ca 14 veckor som jag är hemma i huset en onsdag. Det är kosntigt det är tomt tyst och inga fulla människor runt omrkgin än. Vad är det för nonsens!!

Ja just det vi har kört om datorn. Jag tänkte lyssna på musik men ack nej! det finns ingen på datorn. tänkte lägga in bilder men nej jag har inte installerat programet till kameran! eller mobilen. herregud

den 12 september åker vi iväg från kalmar. Bestämt! den 14 ska vi vara nere i frankrike och den 15 börjar jobbet som vindruvsplockare på en farm i macon. antaligen plockning av chardonnay druvor om nån vill veta. den 26 är vårt sista dag på jobbet. Den dagen eller dagen efter börjar hemfärden med kanske i alla fall ett litet stopp i paris. obs litet stopp om jag får min vilja igenom. sussi kallade mig för ett berg förut. Jag är grymt envis det stämmer! den 5 oktober går flyget till Dublin. jag och sussi lämnar sverige och kommer förhoppningsvis inte tillbaks försen jul.

Kommentarer
Postat av: Mina

Ja! Det närmar sig verkligen med storm steg! Jag blir helt stirrig för er skull, känns knäppt att stanna kvar i Sverige :P Och det kommer gå bra i Dublin! Annars har jag ju ingenstans att bo sen ;p Den idén med boken var helt otroligt bra! :D

Postat av: Ewe

gud va spännande :D ta mycket bilder :P

2008-09-04 @ 10:58:24
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback