vi är på gång

Igår tog jag och min bror en dagsrutt till varberg. Vi startade vid halv nio hemifrån, jag fick köra första biten sen satt jag och dagdrömde och vacklade till på vägen då var det dags att byta. VARNING! dagdröm inte när ni kör bil dock är det helt okej när man åker bil stor skillnad! Men i Ljungby vid en statoil mack bytte vi. Statoil snubben hade samma frilla som brjön gustafsson. lite småläskigt! men bex var nöjd. sedan drog jag och bror vidare körde förbi skogen. Seriöst stället hette skogen! sen vidare. stannade för paus på e 20 för toaltettbesök. Sen var vi framme i varberg vid halv ett ungefär. Tittade på ett hus utanför hos en extemt udda människa. bror ska inte bo där kan jag ju säga då! Hon måste vatt hög på nått.. Sen vidare mot en liten ö utanför för att kolla på en liten stuga. sen ringde en snubbe som bodde mitt i varberg så vi stack o kolalde på hans lägenhet. Han letade rumskompis. Det första jag märkte när amn klev in där var att han kollade på Discovery chanel. dom kommer nog trivas realtivt bra tillsammans min bor och han. Jaja sen bar det av hemåt. depå stopp vid macdonalds två gånger ena gången för kaffe och muffins och andra för mat. Vi var på macdonalds tre gånger på en dag. lite väl överdrivet. Sen körde vi hem. stannade vid skogen för att ta kort på vägskylten, jag och min bror har sjuk humor vi är ganska medvetna om detta. kom hem och gick o la mig. va så grymt trött.

Idag ska vi in till stan och kolla tapeter. väldigt intressant.... inte. Men jaa

På onsdag firar vi mig. vännerna kommer hit förhoppningsvis får dom mat innan sen förfestar lite så härligt och sen pyser vi in till stan.
Torsdag kommer Svensson och kanske olssons hit och fikar på tårta och kaffe för att fira mig.
Fredag börjar resan mot frankrike.
Måndag börjar arbetet

Kommentarer
Postat av: Ewe

spännande grejer som väntar :P lyckos

Postat av: Mina

Syns på onsdag!! :D

2008-09-09 @ 10:36:14
URL: http://koaala.blogg.se/
Postat av: sussi

nej men, var du i min födelsestad? =P

2008-09-09 @ 10:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback