some say love...

jahaa gårdagens woolshed helt underbar! läggs på kartan för att man drack.. drack lite till o sen hlt plötstligt var man full.

Eller innan dess var ändå det bästa att jag gick in ett av toalettbåsen och vatt inlåst  "eleeeenaaaa det går inte låsa upp!!!!" varav det kommer in en servitris precis då. asbra ! så vi säger till henne hon kommer in med en liten matkniv o bara hmm hur funkar det inte och så börjar jag förklara och visa då hon stoppat in huvudetöver kanten från det andra toalettbåset!.
Sen kommer ännu en servitris in (den heta endast känd för detta haha ) och säger hmm.. vi behöver en skruvmejsel och börar pilla på låset från utsidan.. men nada händer. så efter ett tag kommer mr biffvakt. "permission to kick in the door?" Vaktten sparar in dörren det var så äröigt dramatiskt man märkte att ahn velat göra det länge!
men i alla fall så vakten sparar in dörren och dammet yr.
Kvällen vatt lyckad!
har det ganska trevligt här borta med alt folk

Kommentarer
Postat av: sussi

Vad häftigt!

2009-04-24 @ 21:01:51
Postat av: Emme

Varför är jag inte förvånad ;)

2009-04-24 @ 23:59:24
Postat av: Brorsan

Hm kan det där ligga i släkten, vara genetiskt. Jag gjorde typ samma själv på balen. Gick fan inte att öppna. Men helt plötsligt så bara funkar det igen, kliver ut med den självklara kommentaren: jag vred åt andra hållet. Pang! Idiotförklarad( alt. fullförklarad) :P . Grejen med det var att någon hade försökt sparka in dörren hos mig oxå, men misslyckats. Senare på skolan, var det någon som sett något angånde den förstörda toadörren. Jag hade dock inte sett något:)

2009-04-26 @ 21:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback