you know i will catch you

klockan är 05.48 och jag har jobbat i 48 minuter!
för dagen jobbar jag fem pass eftersom det itne förväntas så mycket samtal idag.. kommer säkert ringa som inåti *piip* bara för det. nee så i alla fall jag fick ta på mig att styra skeppet en timme på morgonen helt själv eftersom jag är så förbaskat grym och klarar allt .. ;)

sitter o lyssnar på the sounds på youtube och funderar på om jag ska ta och kolla på roomservice över webbtv istället. saknar att sitta och kolla på johhny och mathias varje onsdag kväll. sterssa hem från tantgympan bara för att hinna i tid.. Istället för att stå utanför emmsons o snacka skit en timme.. helst i minusgrader med.. haha

Igår var det team night out jag tänkte jag skulle va lite ansvarig och låta bli att ut och sua efter veckors av förkylningar och istället bara följa med och äta Det gjorde jag. vi gick till en tapas bar och äkade lite elt ok mat. sen drack vi väl ett glas vn ellr så men jag överlever väl det. Sen tog jag och cathrine taxi hem till henne sen smnade jag gött i alex säng och sov till hans kom inramlandes vid ettiden. Alex och hans bror tillsammans med cts fokl ska iväg och surfa.. ni hörde rätt SURFA! hela helgen vågsrufa! på västkusten. fan jag vill med! ska lätt dra iväg i sommar på nån sån kurs mitt livsmål ju!

Sen tisdag kommer dom :D mamma och pappa på ingång!!

ps emmson bilden är från KM när sussi fyllde år och du och jag sov hos din mormor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback