i watch you fall

Igår stack jag till blanchardstown shoppingcenter för att införskaffa en mic till min ipod så jag kan skypa hem till mammisingen när jag vill :D
dock inväntade jag alex först så jag gick omkring i lite affärer eller tanken var att jag skulle gå omkring lite i affärer men det gick som det gick. Jag gick till h&m och där fastnade jag.
köpte tre tröjor. allesammans i samma affär och allesammans samtidigt samma dag och allt det är hel otroigt för att vara irland. Tröjor som man verligen känner att hell yeah den ska jag ha!
i vanliga all går amn hitar en halvdan tröja provar den och inser att NEJ! och så går man vidare till nästa affär men shit denna gången var jag på hm i nästan 50 minuter! :O

Jag är inte sååå tjejig när det gäller shopping i det här landet, det fungerar inte redigt som hemma

Efter det mötte jag alex som kom från jobbet och gick för att köpa mic men ack nej det var svinlång kö och aslångsam personal så vi gick för en kaffe på starbucks istället! mmm!

vi gick sedan tillbaks till affären igen men shit pommes det var änu värre så vi drog hem och kollade på top gear!

Kommentarer
Postat av: Ewe

åh gud.. jag skulle kunna köpa hur mkt som helst. kan shoppingen vara såå illa på irland?



ohh glömde att du har tillgång till starbucks.. ditt svin! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback