millions of peaches

Det värsta med denna vecka är att jag jobbar 6.30 pass. själva passetr i sig är under ganska nice tider förutom på morgonen. Man kommer in med bussen 45 minuter innan man börjar och efter det sitter man på jobbet och glor. Kollar facebook i en evighet, Läser foks bloggar inser att ingen uppdaterat sen kvällen innan och allmänt förösker komma på nått intressant att göra på nätet
Det bästa är väl att man hinner sminka sig och göra sig i "ordning" för att jobba. eller kan man sova 45 minuter till  ..

Nehee nu ska jag fortsätta komma på vad man kan kolla på internet. det värsta är också att man kan inte kolla på samma saker som hemma heller. nu låter det som jag sitter o porrsurfar hemma det var itne så jag menade men det känns ändå lite pinsamt att kolla på kompisarnas fyllebilder på jobbet.

Kommentarer
Postat av: Ewe

haha fan va kul ;D jag kan kolla pinsamma grejer för jag sitter i hörnet just nu o ingen ser min skärm ;P hihi

Postat av: johanna

Hej! Fin blogg, kan inte vi följa varandra med bloglovin? Lägger till dig nu på direkten,kram!

2009-08-05 @ 08:45:48
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback