seven eleven

förra tisdagen tänkte jag yaaay jag överlevde en förkylning den utbröt aldrig o jag blev bara lite snorrig fick knallröda ögon och nån slags allergisk reaktion .
nu lördag halsont och massa snor rinnandes från näsan precis lagom tiill alexpalex ska komma hem imorgon. såå lyckat!

jag hatar mitt uberdåliga imunförsvar vete helvete var det beror på att jag ska va så förbannat förkyld för jämnt!
jag har vatt duktig och käkat alla mina c vitaminer och jag har varma kläder på mig men ändå sitter jag som ett ufo nu igen. usch ibland vill jag flytta hem bara för att slippa va förkyld men aa vete fan vad jag ska göra av mig själv .
har ju inte vatt helt friskt på ca ett år nu. kanske förståligt att man inte orkar mer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback