smack that

sitter här och relaxar och tittar på top modell cycle 12 shit den serien har fan vatt igång en hel jävla evighet!

Sitter i min säng coh det regnar på mig! hade visst fönstret öppet lite för mycket.

Snackade massa skit med mamma innan är alltid lika kul :D men det är grymt nice att snacka om allt möjligt med mamma. Va tvungen och prata om min avsky för popurri eller va fan det heter / stavas. HAr nyst som bara den. gick in på toaletten förut där vi har en liten samling men gud jag klarade inte av att sitta kvar och uträtta mina behov sprang ut från toaletten och slänge in all popurri på elenas rum stängde dörren och körde lite voodomagic mot popurrin. förhoppnigsvis kommerjag överleva  :D

ska tvätta mina nya lakan med ska vi se vad som händer om mina knallröda ögon blir något bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback