so just hold on

kom precis hem från jobbet, slutkörd . är så ofantligt trött är väl tack vare gåprdanges woolshed / fibbers .
fast jag tar lätt den smällen för en sådan trevlig kväll!
vi satt och käkade nachotallrik drack öl snackade skit och bara hade det allmänt gött!
jag o maria tog en sväng på stan innan men maria blev seriöst hel udda när hon började tänka på öl så vi fick springa till woolshed efter det viktigaste inköpen.- gött som bara den va det .

senare mötte vi alex och elena malou anna m.fl
maria och jag ville gå till fibban för att hälsa på folket.
elena hängde med... chocken att se elena klippa klappa in med sina högklackade skor på fibban är lite av det roligaste som finns.
Fibban är inte precis elenas ställe. det är som the rock fast så mycket värre! golvet är kletigate toaletterna äckligare skabbigare männsikor och jaa.
o så vår lille elena med handväskan och högklackade . det stämmer inte in men underbart är det :D

förresten jag och alex gick förbi en kines affär på vägen hem hittat nått jag saknat från sverigeland.. mmm kyld kaffe latte. nu dock på burk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback