thriller

jahaa nehee idag är det lördag i dublin. antar att det är det på dom flesta andra ställen med

Gårdagen var altså en fredag och det var utgång med Bante Murat och Elena. Grymt trevlig kväll började den med att strssa runt hemma för att hinna göra oss i ordning med klädångest sminka sig och va fan ska vi lyssna på!!
sen vidare mot stan hämta upp murat och dra till bantes extremt uberfina lägenhet så jag fick lite dåligt samvete för att jag ens var i den. :O

Men hade en nice kväll vi gick och dansade på buskers och allt va asnice. men jag kommer ihpåg varför jag inte tycker om att gå och dansa. Fan va svettig jag blir och håret blir ghelt otroligt stripigt och blött och jätteäckligt!
fick väl motion i allfall. har träningsvärk i benen idag!!

nu är det sista helgen innan alex åker hem en sväng till sverige , hjan ska köpa nyponsoppa åt mig :D ( det är inte ända anledningen han åker hem... ) men jag ska ta mig en sväng till blanch nu snart. så fort jag har snackat skit med elena om gårdagen och sen så

går ju alltid att kontakta mig på ipoden :D höhöhöh bra med nätverk på mp3n

have a good one!

Kommentarer
Postat av: Elena

haha dagen efter skitsnacked d[man precis har vaknat :D löv it


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback