who gives the damn about the family you come from

Kom hem för en liten stund. Slutade två men efter jobbet hoppade jag på bussen somnade och en 30 minuter senare var jag framme i stan.
in på tesco och handla mat det är lite det värsta jag vet men eftersom elena slutar sent skulle det va skitjobbigt och va henne och behöva handla då med tanke på att alla exakt ALLA ska handla runt den tiden. Men det gick bra jag överlevde det var ju inte så mycket.
Så nu är inte vårt kylskåp så förbaskat tomt längre.
Sen när jag väl kom hem insåg jag att jag inte var hungrig förjävligt.. s nu sitter jag här och väntar på att bli hungrig

Under tiden gör jag det som jag inte kan när elena är hemma. lyssnar på håkan hellström ioch allmän bex musik på hög volym  utan hörlurar ^^
 Vi har inte exakt samma musiksmak i den här lägenheten...

nehee snart blir det fasiken läggdags hade svårt att somna inatt då jag låg och vred och vände på mig nästinpå hela natten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback