dont make it bad

såå idag ska det altså vara sista dagen på 2009? rätt år. jag blir alltid så förvirrad så här runt årskifterna. Sitter här på jobbet och glor. finns verkligen ingeting att göra . Känns som jag gått igenom hela internet och allt som finns där i. kan dock inte va sant men men.

Har haft sällskap de senaste dagarna men nu får man klara sig själv . har sån jäkla kontorsstolsmack

Ikväll ska jag hem till maria och patrick och äta paj och dricka en bulmers eller två kanske och imorgon eller nästa år eller om det nu är både och är det jobb jobb jobb som gäller igen. Känner att jag behöver sova hela helgen om jag ska orka med nästa vecka då alla som varit lediga kommer tillbaks med massa ny energi medans ja gkomemr sitta här som ett ufo helt slutkörd. Men new york i februari det är ju inte jättelång tid kvar och nu har jag kollat alla papper och skit men det verkar som allt jag behöver är mitt pass så det ska va lungt

Imorgon eller framöver någon dag tänkte jag slänga upp lite bilder eller nått sånt kul som alla andra gör

By the way vad sägs om Mika konsert den 15 februari?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback