I wanna love you but im growing old

Idag har jag vatt på jobbet ( ja jag vet jag börjar med det mest intressanta som hänt för dagen.. vilken give away ) Nu är jag hemma och har vatt och flörtat med kinesdudsen på do son. Va tvungen och ha mat och orkade inte dra till tesco för det men men mätt blev jag och jag har lunchlåda tills imorgon ;)

Idag undrar jag hur jag ska göra för att sätta endast tre låtar på repeat på winamp utan att förstöra min andra helt underbara playlist. orka skapa en ny. Just nu håller jag mig till att efter tredje låten blippa tillbaks två steg :D tror det beror på lathet men men ^^

 

Nu ska jag fortsätta med gamla mando diao låter och en härlig kopp gevalia mellanrost så här efter maten. kommer aldrig kunna somna inatt...


Kommentarer
Postat av: Bror

Min favvo från den skivan oxå!

2009-12-30 @ 01:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback