little darling

Igårkväll kom jag och elena hem från lite av en helvetesvecka. Det va jobb från 6-17 varje dag. hräliga grejer får en dags extra betalning dock tackar man ju för men gudars va trötta vi var vid 16.00 på jobbet igår. Självklart ska det då ringa en kund som inte kan skicka mail men nemas problem bex fixade biffen och kunden tackade för att jag räddat hans helg. Visar kund kan jag inte mer att älska fastän dom ringer 17.30 svensk tid en fredageftermiddag.

hem kom vi tillslut, men det tog en stund. Eftersom det va jättemycket trafik och det hade snöat tidagare under dagen (läs snöhagel jättebra att lägga i bantes nacke) Men efter en stunds dansade och utskämmning kom tillslut bussen tog ca 20 minuter att ta sig från en busshållsplatsen till den efter innanför Business parken.

När vi kom hem referade vi till bringt it on (Ready ok *klapp*) elena gick till do son beställde mat jag gick till spar tog ut pengar och köpte lemonade/fruktsoda ocg gick sedan till do son. Elena sprang iväg till offlicenet och köpta martini och så gick vi upp till vår älskade lägenhet satte på värmen och serverade kinesmat och ginfizz ala elena och kollade på Love Actually. Klockan åtta låg jag i min säng totalt död och somnade strax efteråt ^^

Helger är underskattade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback