sometimes i cry so hard from bleeding

Igår var lite av en helvetesdag för mig pissdåligt humör och många samtal. Jag hade förväntat mig det med. men att sitta över en halvtimme tar alltid extra på krafterna. fic ett samtal några minuter innan jag slutade och av ren bexlighet så stannade jag kvar i telefonen och hjälpte kunden med FYRA problem (i vanliga fall har vi ca1½ per kund) Så klockan han bli fyra men då fick jag åka buss med elena hem så jag slapp sova förbi busshålsplatsen .
Vi kom hem käkade lite rysk potatismaffiagojsimojs mmm och kollade på veronica mars. Lyckades somna i soffan vid 19.30 typ Härliga tider ;)

Det dåliga humöret dock lyckades hålla i sig så hej hopp i lingonskogen för idag men men jag tror jag ska ta en sväng till make up store efter jobbet idag bara för att, kanske ska köpa nått med .  Hej shoppaholic jag shoppar inte alls för att jag mår bra av det  ^^ Ska se om jag kan fixa clubkort och även om jag hittar något nytt nagelack dom flesta av mina gamla goingar har börjat torka eller är för lite i dom för att det inte ska bli grymt ojämnt med färg.
Annars kan man alltid gå till nailsinc det va där jag köpte mitt svarta matta. dock håller inte det lika bra som vanliga nagelack. men snyggt som fan är det

Här kommer en ny favorit i elena och bex lilla vardagsrum



Kommentarer
Postat av: Ewe

den där är så skön, grym att dansa till när man är ute :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback