strawberry fields forever

Idag sitter jag på jobbet och dreglar framför datorn. Vet inte vad som händ emen det ahr ringt frenetisk sen halv sju imorse Kö hit kö dit och inte en ända lugn stund. ska bli så skönt att få komma hem efter en 8 timmars dag och faktiskt få göra något annat är äta och direkt sova. dock jobbar jag fem pass den här veckan vilket betyder att jag går upp vid 3.40 och tassar iväg till bussen. man somnar runt åtta på kvällen. goa tider :D jag och elena ska dock en snabb vända på stan för att handla julgransglitter och lite lunch till veckan. potnoooodles och quicklunch jajamensan nyttighterna år otroliga här!

Dock är det för mig just nu förbjudet och äta allt som finns o det ja gkan äta får jag dela i små bitar bara för att släppa på trycket på läppen roliga grejer :D dessutom kan jag inte skratta ordetnligt men mmm nice är vad det är :D me like! :D

nu medans det fortfarnde är havlungt ska jag flytta mitt arlse till elenas desk och snacka skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback