breakdown

för alla som undrar varför jag var packr igår när jag kom hem så.. vi har lite mkt att göra på jobbet. lite för mkt.lite för program som ska installeras. virus i installshare och aa.. nee det är inte bra kan jag säga. plus det att idag vid lunch blev det ännu mer. saknar er där hemma så mkt idag att det gör ont i mig! kom o besök mig! nu med en gång! jag får panik på det här!!

samtidigt som idag märker jag att mm det va en go grabb jag fick tag på. ^^, bex är käääääääääär!!

o just det fick tag på tvättmaskin idag....i mitt rum hänger nu tvätt överallt. plus det att jag har en tvättmaskin kvar! hur i helvete ska det här gå!


Kommentarer
Postat av: Ewe

haha jag såg ju hur mycket tvätt du hade ;p får komma o hälsa på när jag blir rik =)

Postat av: Anonym

Åh! Jag vill leka med dig i Dublin! Jag vill att vår lilla trio ska skaka rumpa, dricka fö rmycket cider, leva på nudlar chips och choklad. Jag har till och med börjat dagdrömma om resan. =P

2009-02-05 @ 22:04:18
Postat av: sussi

Åh! Jag vill leka med dig i Dublin! Jag vill att vår lilla trio ska skaka rumpa, dricka fö rmycket cider, leva på nudlar chips och choklad. Jag har till och med börjat dagdrömma om resan. =P

2009-02-05 @ 22:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback