bring it all back

Min haka är knallröd mina läppar är totalt utrokarde det saknar något nu...

världens mysigaste helg. fan att det redan är söndag.

idag nu när jag kommit hem.. nu är det bara s club 7 som gäller ^^

emmson älskling grattis på födelsedagen i efterskott. jag ringde igår det va inget långt samtal . grattis till lillkusinen med ^^ jag glömde massa frågor som blev det en han eller hon`? lever den och mår bra? lever DU och mår bra?

and by the way hur är det med resten??
sussi du måste stanna positiv det kommer ta vara på alla vänner där hemma dom kan hjälpa dig med allt! ta vara på alal tillfällen för fika sprit kakor och extrem härliga dagar med vänner. sånna jag missar . jag saknar er alla önskar att ni kunde va här hos mig uppleva allt! vi skulle festa som galningar dricka guiness gå på söndagspromenader gå på stan i evigherter och fikor! vad är det för fel på irländare! vet dom inte vad fika är eller?!?! ;)

and by the way. det har varit fint väder i dublin hela helgen tills det att jag tog bussen hem och det började ÖSregna!

and emma har nog rätt...

Kommentarer
Postat av: Ewe

här är det med skitväder.. va dyngsur när man kom hem inatt ;p

Postat av: Ewe

neej inte den här fula stilmallen! byt! :P

2009-01-26 @ 00:01:11
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback