how do you do

hohooh

nu sitter man har igen och fnissar for sig sjalv.. vet ni vad? pa tisdag gar mitt flyg hem!! fy fan va gott ! jag saknar alla som FAN!

men nu fan ar det jobb som galler. eller inte nu har fan slutat for veckan i helgen ska ajg stada och tvatta sa att det ar rent och fint nar jag kommer hem fran sverigeland. kanns battra att komma hem da. Dessutom har jag tagit ut mitt mogeldraperi.. har fan gjort mig sjuk! sa nu javlar aker det ut. i morgon ska jag rensa duschen och skura den sa jag far ut allt. ska stada toan. ta upp alla klader fran golvet och satta pp bilder pa vagarna. ska ta och skriva ut lite fler.! sa jvla gott .. jag ar fan helflum idag! sjutk sjukt sjukt!

jag ar fnissig i tanken... det bubblar lite .. langtan av att komma hem samtidigt som vem vet jag kanske missar natt har ? men va fan... det gar val ta igen... maste sluta FLINA!!!

men men jag tror det ar roxette som gor det for fan!

det dar langtar jag efter!! gammal bild! men fucket vad jag langtar!!

Kommentarer
Postat av: Emme

Jag tror inte fnisset är duschdraperiets fel bex ;) Men vi saaaaaknar dig!! Kom hem nu!! Klarar ju knappt vänta tills på tisdag ju! ;)

2009-01-03 @ 12:38:45
Postat av: sussi

Ah! Jag kan inte vänta tills ajg får höra allt! Du gjorde mig på nyfiken! =D

2009-01-03 @ 16:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback