jag mår illa

asbra start på dagen...
Är astressad till bussen springer ner f´ör trappan går fram till ytterdörren vrider på knoppen och INGETING! dörrjävlen 'r helt stilla. Provar med att peta ner en spärr å¨de spm har fastnat en gång innan men ingeting om inte mer motstånd! börjar hysteriskt titta på dörren och inser att det finns ett nyckelhål till dit det ska in en äldre nyckel en sådan jag absolut inte har ser lite ut som dom vi hade i rathmines. men det är ju skitsamma m jag sittter fast i summerhill springer ut till bakdörren som leder till bakgården vet inte om det går att komma ut till gatan därifrån men i alla fall går fram till dörren och där hänger två nycklar i mer gammal format. provar med att ta nycklen springer mot ytterdörren igen men ingeting nycklen går inte ens in i nyckelhållet! så jag springer tillbaks förösker öppna bakgårdsdörren men även den är låst med nån jävla sepenyckel. Går istället och förökser knacka på hos min granne här inne.. knack knack bank bank men va fan inget svar.... han ärsäkert inte hemma. tar frm min mobil och ska ringa till IBM o säga till att jag blir förösenad och orsak o allt sånt som man måste göra. men ack kommer till nån jävla invandrarbrudstelefonsvar!! får panik skicakr sms till martina som är den ända kontakt jag har till min landlord men hon svarar inte. förökser hitta ett kontrakt så jag kan ringa mr landlord men nej nej ingeting. så nu sitter jag här började för 20 min sen och kan inte komma ut från mitt egna hus... väntades på att nån förhoppnigsvis ska vakna snart....

Kommentarer
Postat av: Mina

JISSES BEX! Är du fri nu eller ska jag skicka ner en svensk räddningsorganisation som kan rädda dig? :P

2009-01-15 @ 16:50:57
Postat av: Emme

Hahaha.. jag skrattar så jag kiknar. Behöver jag komma o rädda dig gums eller har du kommit ut? Haha.. hur lyckas du ;)

2009-01-15 @ 19:30:10
Postat av: Ewe

hahaha herregud :P jobbigt med knoppar ;)

Postat av: Rut

haha alltså lillgrisen, sånt där händer ju bara inte =) utelåst har man ju hört talas om, men innelåst liksom! du får skriva en fortsättning, vad hände egentligen? =)

2009-01-16 @ 09:27:20
URL: http://wihoo.blogg.se/
Postat av: Elin

hahahaha grymt!!! håller med föregående inlägg, du kan ju inte bara köra värsta cliffhangern här =P

2009-01-16 @ 14:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback