one wish

nu har jag snackat skit med min mor över skype. hehe hon är härlig hon.. jahaa va har du gjrot idag?! varav man inte svarar ( vatt hemma hos en jobbarkompis vars bror man är intresserad av och sovit på hennes sova och drömt halvknas drömmar moahhaw) man säger lite fint istället att jag var hemma hos cathrne käkade tacos och kollade på tjejfilmer tillsammans med elena. och snackade massa tjejsnack. fan va go helg man haft. o jag har uppdateringar för alla som vill höra men det är för mkt för att skriva här så fråååååga ;) ha det asbäst alla goa och glada lev livet för det är fan så detska levas!



Emmson det betyder inte att det är bra det betyder att for ones in my life så är fan mina känslor besvarade-- inte för att det är mkt än.men kära vänner fan va gött!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ewe

härligt me ny design :D btw fy fan va skönt att leva livet så mkt att man inte ens hinner skriva om det ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback