spending time

okej. ett par fa saker maste klargoras
Bex kexs ar inte kexiga pa nagot satt.. eller ? men nee... d tror jag inte.. vi far se det kommer bilder jag LOVAR! speciellt nar vi ses pa onsdag morgon! gott d ska bli att sova pa kopenhamns flygplats.. suck men va fan! det ar bara fran 23-03 typ.. inte lang tid alls ^^ ajg alr sakert sova som en stock med eftersom jag ska jobba innan.
ja just det sak nummer tva. perrongen klockan 9 onsdag morgon da ar jag hemma. vet itne vad alla sager men jag tror pa lunch tillsammans??

ooh! jag har skurbbat duschen fran mogel! o jag fick tva balser!!!!! suck... men jag ar lite stolt .. som vanligt


Kommentarer
Postat av: Ewe

du har inte vägarna förbi sthlm oxå så jag också kan få lite lunch? :) (a)

Postat av: sussi

jag kommer vara där!

2009-01-05 @ 10:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback