Capital ME

inte mycket händer på den desken idag. dom flesta kundera har semster så vi sitter här och glo på ingeting. Funderar på vad jag ska hitta på. 

putte sitter och flummar runt som vnaligt
-bex bex bex vet du att det finns nån som heter Hulken!
och jättelfinet allan på det...
så har vi det här i mitt och puttes hörn.
värre konversationer finns.
konstigare samtalsämnen med för den delen det där var bara ett smakprov

Snart dags för morgones första samtal.. eller nehee...
har gått 45 mintuer sen jag började i vanliga fall brukar man ha tatt ca 5 samtal så här dags på dan.
semstertider dom bästa tider! ;)

Kommentarer
Postat av: Ewe

haha vi har också mkt mindre samtal nu på sommaren.. men inte riiktigt lika få som ni ;)

Postat av: sussi

tja, du vet hur jag jämt tycker om att höra av mig först =)

2009-07-16 @ 19:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback