down and out

Ännu en vecka har seglat förbi. Det har spöregnat mestadels av dagarna förutom måndag occh tisdag. onsdagen spenderade jag med alex vi hade det jättemysigt gick och snackade skit på kvällen tog en frappucino på starb ucks och gick hem och kollade på numbers.. tycker om den där rackarn lite väl mycket :D

torsdag var maja här och jag elena och hon tittade på lite film . jag gick o la mig gansak tidigt det hade åskat hela natten så jag kunde itne redigt sova.

men men fredagen spenderades som alltid med alex hemma hos homom. käkade fajitas, kollade på film och sen somnade jag igen. utmattad efter en vecka som disp

Ja just det jag och putt putt ska crosskillas till carslberg SE . altså ett annat konto så vi kommer göra extra jobb för dom som nu mitt i sommaren när dom är på semester. ska bli najs att göra nått nytt.

idag blir det utgång med maja och elena.
saknar dock maria....
men hon är väl snart tillbaks från sverigeland hoppas vi

inget väsentligt inlägg men allt för att uppdatera lite i allfall

Kommentarer
Postat av: Ewe

skitsnygg design nu, jag är stolt över dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback