purple rain

Samma sak denna vecka inte har vi jättemycket att göra. sitter just nu och kollar på förra veckans allsång på skansken. Vem är han den dåliga komikern eller imitatören?
eller dålig o dålig men jag tyckte inte han va asbra!
tackar vet jag lite larz krister eller va dom hette . hööh

I helgen har ja shoppat shoppat och shoppat och så festat lite grand!
Lördagen kom jag hem från alex oxh stack ut på stan för att spana runt lite. hittade en massa skit. Varav en jag ska skicka hem till mamma. en anka mohahhaw
ska vara så där häftig som allt annat folk och lägga upp bilder på det jag köpt! dock har jag ingen chans att lägga upp bilder när jag är på jobbet men det får bli när jag kommer hem.
Dom få gångar jag lägger upp bilder är när elena har med sig sin minneskortläsare. men jag orkar inte pilla med den just nu.
Färgade mitt hår igår dock. blev ingen störe skillnad ska nog färga om det om ca två veckor. lite rödare. nu är det mest mörkbrunt. typ som jag har det på vintern.

Kommentarer
Postat av: Ewe

haha you read my mind! just när jag läste om din shopping skulle jag skriva "biild!" men det behövde jag inte ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback