rock!

kom på att jag och alex var ju på bio igår. Vi kollade på year one. filmen med jack black. hde förväntat mig lite mer jack black lite mer musik. men njaa var väl halvsådär- önskade den va bättre.
valde mellan den och ice age. verkar som det blir ice age nästa gång.
nee den var väl kanske inte nått och rekomnedera om det inte är så att du sett det mesta andra som går på bio just nu. okej då...

men men jag elena och putte stack till charming efter jobbet. som sagt världens sämsta service fick be om notan tre gånger då dom kom fram med fatet man lägger pengarna på men inte själva notan. komsika typer.

nu sitter bex nerkrupen med en härlig kopp kalmar te.. (dock börjar kalmar tèet ta slut , vet inte vad ska jag göra!!)  och ska sätta igång ännu ett avsnitt av numbers. lite väl besatt.
 
o just det upptcäkte idag att taking back sunday har släppt ett nytt album.. fast det är utan fred..hmm mena dam är ju kvar i allfall. adam lazzara en av de coolaste s¨ngare jag vet. sätet han svinger den micken på.. han hade nog tråkigt när han växte upp ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback