so tired of beeing sick

Bex är förkyld igen... Inget kul alls. så idag ska vi trösta oss med att gå och äta soppa / nudlar på våran favoritkines resturang. Charming noodles. bara namnet säger ju allt! Asdålig service billigt och jättemkt mat! jada där trivs vi :D

I helgen ska ajg bar aumgås med alex. elena och maja skulle till en jättenice klubb utanför dublin i en liten studendstad men men den här förkylningen vill jag hellre spendera hela helgen sovandes. ( jag vet alltid lika trevligt sällskap)
Kolla på japanorama eller numbers eller varför inte bara för att det är helg o jag är förkyld och ta tillbaks traditionen från förra gången jag var sjuk. House!
känner mig alltid lite friskare då...

Vidare så rullar det på. har jag sagt att jag o putte ska crosskillas mot öl.. hmm..
det häner inte så mycket på den gröna ön just nu.. mer än att det grönskar .


Kommentarer
Postat av: Ewe

händer inte så mkt här heller.. skitväder o jobbar som en galning. längtar som fan till kreta, 8 veckor kvar!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback