the romance is dead

jag tänkte jag skulle lägga upp lite bilder fr¨ån senaste. händer inte så mycket här i dublinland annars.
Idag var jag på carlsberg och jag har nästan lärt mig norska nu...
eller inte fy fan va svårt det kan va men jag fattar mer än av danska i allfall



söndagen var jag som sagt och shoppade med alex och cathrine., alex hittade lite den fulaste kavajen i världshistorien.. den är inte bara blå som man tror på bilden utan den skimrar  lite småläskigt i svart...



river island en redigt dålig affär man hittar knappt nånting där inne alls. alla kläder känns typiska irländska...



cathrine på väg hem .. kom hem lagom tills att det började spöregna och åska :D



jag och alex var och åt mat på yamamori igår en reltiavt nice japansk resturan här i dublin. har vatt där några gånger innan men dagen till ära skulle vi äta ramen .. men ändå i den vänstra flaskan hittar vi ljus thailändsk soja! den bästa som finns. till höger ser vi en flska med lemonade. som man öppnar trycker ner en pigg i och en kula trillar ner i läsken och den blir.. (trumvirvell) bubblig!!
vi hittade dom i en orientalisk stormarknad..



alex hittade asskum sjoamjök med smak av jordgubb och typ sojabönor i.. eller liknande. kan se smarigt ut... jag kan lova att det va det inte!



bex har köpt nya hålla-reda-på-nycklarna grejerna. visst är dom fina :D och så hänger självklart min älskade anka bredvid! den både skriker och lyser :D precis som jag ..

neehee nu ska jag fortsätta med att underhålla mig med att lyssna på ruby ruby ruby ruby ruby ruby i en evighet ... har redan lyssnat på låten om o om o om igen sen jag kom hem vid 16.55.. klockan är nu 18.59
men snart är det läggdags.. lyssna på regnet som skakar fönsterregnet och föröska kolla på numbers samtidigt.. hmm får se hur det går.
Imorrn är det torsdag igen och jajamensan! det är woolshed som gäller!

förresten ni som vill läsa om annat folk på desken läs deras bloggar.

http://elenamarenitch.blogg.se


http://ciams.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Ewe

åh va kul me bilder :D så får du allt fortsätta uppdatera ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback