Customer calls in

jag är sjukt arbetskadad just nu!
kan inte komma på en låtrad fastän jag sitter med hörlurar i
min solbränna är kvar. jag är röd och vacker fortfarande ... kommer säkert bli en jättestor skorpa över hela ryggen istället för att det lägger sig.. men men vi får väl se.. lite spänning i vardagen
(det är sånt vi vill ha eller hur emme?)

igår hade ajg extrem prata ed emme behov. det bara skrek i mig så
men så loggade hon in sista minuterna innan jag gick hem o så sa jag JAG MÅSTE prata med dig! o sen ..
gick jag till en uteservering och drack svensk cider och njöt av det OTROLIGA väder vi har i Dulbin dessa dagar. kommer vara borta imorgon sen kommer man väl inte se sol på en evighet här.
Hoppas på bra väder när jag är hemma men det verkar vara att hoppas på för mycket

nehee nu ska jag fortsätta snacka packning med alex som inte vet hur han ska få med sig alla sina tekniska prylar medasn jag mest har ångest för glasen till daniel.. hmm.. vi får se hur det hela går. på fredag bär det ju äntligen av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback