ice ice baby

ännu en söndag i dublin. börjar fem den här veckan yaaaay ^^ ska bli skönt att sluta tidiigt dock. :)

midsommar spenderades med att jag var ledig så jag drog hem till alex efter torsdagens woolshed och sov gryymt längre bara för att jag kunde. sedan drog vi in till stan för att hämta senapsill och sedan käkade vi en härlig cesarsallad och en bulmers pear på the church. Good shit det va ju ändå midsommar. sedan stack vi och handlade potatis o jordgubbar och drog hem igen för at tlaga midsommarmiddaggen. potatis knäckebröd och sill. sen efter det var det jordgubbar och vitchockladsås mumma!!!
sen fortsatte vi kvällen med tv spel och estrella chips

lördag morgon och jag och elena pös in till stan för att köpa bhar. sen var det en fin kopp kaffe och off till frozen dublin. massa folk som stod still vid spiran i fem minuter, fan fastnade i en sån härlig pose att hela foten somnade men vad gör man inte. sedan drog vi vidare till en park kommer inte ihåg va den hette men vi hade lite tid över så vi drog till q bar med maria för en drink.. sedan råkade vi snappa upp några fripass till kvällen som vi dock inte använde. vi ar med i ännu en freeze och efter det gick vi o köpta bulmers tiull kvällens fest i tyrrelstown. jag och elena vimsade bort oss elena smått hysteriskt och jag  helflum med en bulmers inte oke,j.. speciellt om  man var på elenas humör just då ;) tillsslut kom vi fram och drack lite till drog hem mitt i natten stannade på bk och käkade mat.

idag är vi slöa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback