no need to look back

Så där tillbaks på jobbet
kanske itne asroligt ingen alex att krva med på sametime den typen är ju ledig en vecka till means vi andra får tassa oss upp till jobbet ligger han kvar i sängen och drar sig.. jävla mupp!

Men men härligt och träffa folket igen!
desken har saknat mig! jag har no ändå saknat dsken lilte jag med. fastän ajg trics där hemma finns så många minnen men här finnns så mycket nytt.
beror väl på vad man vill ha.
känner mig lite som harry potter när han åtrvänder till  privet drive varje sommar för att bevara sin beskyddning som finns där. så känns det att va hemma i rockeneby en vecka. nu är ajg redo fönya äventyr. Funderar på att åka till london en helg. bo på hotell äta hotellfrukost. gå lite på shoppingatorna och bara goa sig i att fika gott äta gott och njuta av livet.
men vi får se!
vem vet vad livet har att erbjuda
det blir i allafall woolshed på torsdag inget snack om den saken!

Kommentarer
Postat av: ewe

jag ar i london noow :P

Postat av: Elena

Välkommen tillbaka till det galna, härliga dublin och dina knasiga vänner!

2009-06-17 @ 21:47:51
URL: http://elenamarenitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback