only you

Sitter hos min lille vän som håller på att städa och grejja. "vill du gå och blogga eller nått?" tack ! inte visste jag att jag var sån bloggnörd! men jag gick upp och bloggade i alla fall. gizmo springe omkring här med och kolla vad jag håller på med. han har inte bitit mig i tårna på hela helgen. an bero på at jag inte vatt här så mycket som vanligt

Igår var det nämligen dags för ännu en lägenhetsvisning men ja g var försenad så elena gick in själv  och den va total skabb enligt henne så vid klockan 13.00 ringde vi mäkareadn . n från lägenhte vi kollade på i fredags. kl 15.00 var vi och skrev kontrakt på vår nya lägenhet och den är helt underbar! världens goaste garderob världens finaste lilla balkong plus det att det är en liten bro över till vårat illa hem jag har bestämt mig för att ta upp mina gröna fingrar och planetar lite bomm där :D dessutom har jag en hel vägg inne i mit ru där jag får leka estet och jag ska bygga upp ett träd av alla bilder som jag har på er där hemma och även på mina nyfunna mså vänner härifrån jag ska ta massa bilder på tisdag då vi fr våranycklar och ska börja flytta in. dock ar vi ingen micro och inga talrikar och bestick än. men det går altid sno några från jobbet så länge  ;) i alla fall så är de samma lägenhet som på länken i det förra inlägget för  er som är intresserade. Vi skaäven se tll att få in ett billigare bredband. jag suger på att skriva på den här datorn. värre än hemma :D

men anyways nu jävlar :D o mina o alex får sova på mitt gamla rum när dom kmme förutom sista nätera då får dom sova i min nya säng och jag får väl sova på soffan eller nått :D

Kommentarer
Postat av: sussi

det ser väldigt bra ut rex! När jag var liten trodde jag rika människor hade skinnsoffa, så du är nu klassad som rik. ;)

2009-03-01 @ 16:21:58
Postat av: Ewe

hahaha va kul "vill du gå och blogga eller nått?" perfekt ju ;) väldigt lockande

Postat av: Mina

NICE LÄGENHET! :D Den ser ju skit fin ut! Ska vi vara i din gamla lägenhet först då? vi tar ju med en luftmadrass?? så ingen soffa för dig då fröken! JAG KAN INTE FATTA ATT JAG ÄR HOS DIG I DUBLIN DEN HÄR VECKAN!!! GAAAAALET!

2009-03-02 @ 10:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback