smack that

Ja jag glömde säga att d va cathrines bild....
det va cathrines bild ni såg i det senaste inlägget. varför inte besöka hennes blogg för att få ännu mer smak av dublin livet jag lever! och dödödödödöööööööööööö här är länken
http://ciams.blogg.se

grym på reklam.

Igår var vi på gymmet och goade oss i att vara redigt slöa! bränna typ ingeting och bara vara dä o låtsas vara nyttiga . höhö
Jobbar fem pass den här veckan så man är grymt tröt tpå kvällarna lite som igår när jag och elena satt och snackade skit och läste sompolitan och jag utbristier "HAHA festa som en i t tjej hur fan gör man det?!?!"
självkalrt menade ju tidningen det otroligt populära ordet IT tjej
ja jag vet UFO!
som sagt man är lite trött på kvällarna. Idag ska jag hem och laga lite mat. Det ska bli pasta med bacon mozzarella och paprika! sussi mat! var aslängesen så det ska bli mumma! men först blir det av till gymmet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fniss Sussis mat, status! =D

2009-03-24 @ 11:58:08
Postat av: Ewe

You have been challenged. Check out my blog :)

Postat av: Ewe

You have been challenged. Check out my blog :)

2009-03-24 @ 13:21:45
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback