vad jag bryr mig om nu

Wohoo för förkylningar och börja klockan fem!

men men min bror informerade mig igår om att håkan var med på popcirkus på kvällen så idag på morgonen efter att ha startat datorn så satte jag igån svt play o lyssnade på sån där asgo musik som man aldrig tröttnar på
Kommer ihåg springbreak när håkan va där.
Det var jag emme och kavve ( gamla tider!!! ) jag hade egentligen itne lyssnat så mycket på håkan innan men den kvällen var otrolig. Det finns inget bättre än Håkan Hellström en av de första varma sommarkvällarna och bara få släppa allt. Jag tröttnar aldrig på Håkan Hellström och minnerna från olika sommarkvällar. Jag vet att alla i min omgivning tyckte jag lyssnade sönder på den förra sommaren när det va den skivan som låg i bilen heeela tiden.

Men men nog om de gamla goa tiderna
I helgen är det föräldrarbsök från alex och cathrines sida
veckan efter eller lite merkommer deras andre bror
helgen efter det kommer mina föräldrar
och veckan efter det kommer elenas mamma
 det är mycket på gång på irland.


Kommentarer
Postat av: Mina

Åh Håkan! <3 Jag tycker för övrigt att det är dags för dig att bli frisk unga fröken ;P

2009-03-26 @ 09:27:32
Postat av: Ewe

USCH fy för honom :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback