get happy

Dagen till ära är vi lyckliga åp desken. Anna har bil o anna ska till mcdonalds (tillrättning av cathrine då jag alltid stavar det macdonalds....)

gårdagen var trevlig var på japansk resturang käka lite sushi o lite nooooodles.. jag älskar nudlar. på alla dess sätt! idag tror jag att jag ska ta o käka lite noodles ikväll.dock finns där bara skruttiga från lidl. men koka dom stekr på lite grönsaker o så gojsar man det i panan med lite soya lagom. alltman behöver. kanske kan gå till nån asiat affär o kolla om hjag hittar sån go soya vi har hemma ljus soya. mumma är vad det är.

Ja jag vet det är fem minuter kvar til lunch därav allt lunchsnack!
inget nytt på desken annars..
inte vad jag vet i alla fall...

idag blir det dessutom köpe av blomkrukor o jord så hem o planetera krasse!
maria ska komma förbi o äta upp dom senare i år

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha så maria ska äta upp din älskade krassel? Bastard! mysigt att du se hur vår "trädgård" ser ut när jag kommer tillbax =D

2009-05-14 @ 19:36:41
Postat av: Maria

Om nom nom?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback