it ends tonight

ännu ett par dagar har gått
och när fler dagar går kommer vi närmare dagarna då jag är hemma o njuter av rockneby. 5 juni kl 15.15 landar jag och alex i köpenhamn efter det är det en mindre tågresa *host harkel host* framme vid 19.16 om vi har tur

Ikväll blir det  japansk resutrang med alex och hela syskonskaran då den äldsta brodern åker hem imorgon.  god mat :D

ja just det fredag ska vi ha nätverk enligt eircom. vi får se hur det blir med det ! men men det vore jävligt roligt om så vore fallet.  vi får väl se.. men det skulle inte förvåna mig om vi inte hade det med tanke på alla problem vi haft med skiten!

men planen för hemfräden ser ut som följande (än så länge)
10 juni studenter i flertal. emmson daniel linnea och elin. (sussi sa att det va den 10 annars var jaghelt instäld på att det va den 12 men det va visst våran student)
11 juni min käre bror fyller år hela 23 år.
12 juni ska visst sussi och emma fira sig själva
13 juni faster Lena ska fira 50 år och frida firar sin student så mot skåne

annar att det som ska hinnas med  mer är ljungnäs , pimpla vin istadsparken minst en km cider fiestafika helst en mocha after eight gryostallrik från gamla sibylla vid gamla centrallen en pizza från rockneby e22an grillat av mamma och minst en promenad runt vår runda med emme plus att visa alex allt det där:D


Kommentarer
Postat av: Ewe

visst är det kul att ha något att se fram emot?! ;D

Postat av: Anonym

Snacka om späckad vecka du har! ;) Längtar redan ska du veta!

2009-05-13 @ 20:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback