There is nothing I need except the function to breath

jahaa nee blogga är kanske inte det bästa man ska göra har vi väl hört nu.... men skitsamma vem som får väl bry sig

dagen till ära pratade jag med världens trevligaste kund som pratade med mig om jobbet här på irland och sa att nee jag kanske ska be min son söka. det va jättekomiskt och hon sa i slutet att det var vääldigt trevligt att prata med mig och hon hoppades att det var jag som svarade nästa gång som hon ringde in med. sånt! blir man glad av

dessutom när jag kommer hem den 5 ska ajg göra er alla besvikna som trodde att ni skulle få mig för er själva. Alex följdermed hem till lilla rockneby och jag är överlycklig över att få visa allt där hemma :D

nehee nu är det hemfärd till allas våran favoritlägenhet

Kommentarer
Postat av: Emme

Nehe! Vad kul! Men han får faktiskt dela med sig lite iaf ;)

2009-05-05 @ 18:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback