Thats indie rocknroll for meee

Nu har jag vatt hemma par dagar i mitt älskade lilla rockneby. Känns skumt att vara tillbaks utan min emme dock. Konstigt! men ajg ahr i allfall passat på att träffa ajda och sussi så mycket jag har kunnat och har även sprungit på Emma som jag inte träffat sen innan jag åkte till dublin för lite mer än ett år sen . Sen även chrille o jimmy o lite annat randomness folk man alltid sett i denna stad. Var ute i onsdags men gudars va dött det är här.

Jag har suttit och druckit te om kvällarna med mor och far och nu har även min bror kommit hem. han kom igår med tåget vid 01.20 så då fick jag fara iväg med bilen och hämta honom.

Att köra bil nu är ju helt underbart fattar inte att så mycket sitter fast i hur man gör och allt sånt. Dock hade jag lite problem med vilken sida av vägen jag ska köra på ... vissa ödsliga vägar typ ute vid flygplatsen va askonstigt ^^

Dock saknar jag nu mina små älsklingar borta i dublin elena och maria . fattar inte att man fastnar så vid folk ^^ ska bli skönt att få komma tillbaks med men nu ska jag njuta av ännu en vecka med mor och far och även min käre bror som är hemma för helgen.


Kommentarer
Postat av: Elena

SAKNAR MIN LILLA DVÄÄÄÄRG! hihi hoppas du har asnice hemma och kör extra mycket för mig ^^ Pussar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback