haaavet är djuuupt

idag satt jag och elena som vanligt vid varsing dator i vardagsrummet / köket och gör det vi brukar göra... Ingeting

Helt plötsligt på en av de bloggar jag råkat kika in på uptäcker jag reklamen för den nya mascaran för maybelin.

Vad hände där?!

För det första .. vad hände med slogan "låt vibrationerna göra vad din hand inte kan" någon mer än jag och elena som får lätt perversa tanker om detta?

nummer 2

Varför vill man ha en vibreande mascara borste? Inte hjälper det för mina ögonfranser om jag skakar som bara den på min mascaraborste när jag sminkar mig. Det går ju till och med lättare ju stabilare man är. Hur ska det då hjälpa om borsten skakar! Jag vet inte vad jag ska tro...

Man var ju minst lika negativ till venus rakhyvlar när dom kom och vibrerade sin väg in i många tjejers hjärtan .. hur ska det nu gå för Maybeline pulse perfection....

 


Kommentarer
Postat av: Ewe

hahahaha snart kommer allt att kunna vibrera :P pervers värld vi lever i

Postat av: Daja

hmm är också lite tveksam angående vibrationen...

2009-11-14 @ 14:30:17
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback