take me to the play the place where they run and and play

Så på jobbet finns det två nivåer . Den jag sitter på där vi tar emot alla inkommande samtal och så har vi vår andra linje som tar hand om samtalen vi själva inte klarar.
På senaste har jag börjat smått tröttna på sitta på helpdesk Känner att jag är redo för nått nytt , nått som betyder att jag inte behöver gå upp vid 4.30 varje morgon.
Så nu söker dom en plats på CTS. vet dock inte om jag ska söka får sån ångest över att få ett nej. Jag hatar att få nej och jag vill inte redigt gå på intervjuer och shit och jag menar seriöst mina tekniska kunskapar är ju helt obefintliga.

Fattar inte att man har sån rädsla för att göra något nytt fasän denna gång är de tju inte repcis som om ta med sig en väsk på 20 kilo ha ett vandrahem för fem dagar och sen inte ha en aning om vart man tar vägen.
Den hä gången vet jag exakt va allt innebär antingen sitter jag kvar på helpdesk ännu bittarer utan att ta chansen eller så sitter jag bitter på helpdesk och har sökt men fått ett nej och är grymt bitter på att finnas till.. Hmm..


Kommentarer
Postat av: Cattis

Sök tjänsten, gör det - det är inte hela världen att få nej! Hur ska man komma någonstans om man inte törs chansa. Jag tror att du skulle passa perfekt, de vill ju dessutom ha tjejer :) + att de har överseende, just pga att man har tjej, om man inte kan allt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback