the eye of the tiger

Igr satt jag och elena hemma och slöade på kvällen jag med ont i hela kroppen för att jag gick hem till alex och till busshålplatsen medmin nya tunga dator. (ja jag har träningsvärk idag och känner mig grymt patetisk)
I allfall så satt vi där så fint som vi alltid gör och jag kom på Wihoo vi tittar på lite idol vad ska man annars göra en tråkig irlandskväll. Så går in på tv4.se Klickar på visa senaste avsnitt nöjd och glad  men NEJ! Vad möts man inte av om inte världens Fel!


Kommentarer
Postat av: Bror

Fick liknande nu i veckan. Prenumerar på Foo Fighters på Youtube. Blipp blipp ny video, men nä den får du inte se du är ju inte amerikan :( 10 min senare nedtankad från piratskeppet, glad och nöjd! Fuck The System!!!

2009-10-03 @ 20:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback